Powered By Blogger

29 December 2011

Tomboy :3

Aku teringin nak jadi tomboy . Macam syok je kan ? Tapi , Amir kate tak baek sebab alasan aku nak berubah tu tak betul . Nisya pulak cakap yang aku punyaa suara merdu . Tak payah lah ngada ngada . Aku pusing ! Tomboy tu kehidupan dy mesti dibenci oleh sekeliling , tapi aku dah sedia untuk dibenci .


Aku akan duduk depan rumah dan cakap aku pakai pakaian lelaki . If aku jadi tomboy aku takkan ade masalah dengan mana mana lelaki . Betul kan ? Takkan sangkt dengan mana mana penipuan . Kayy , aku mengaku tak ramai sayang aku . Aku perlukan mungkin lebih kasih sayang . Sebab tu aku sampai jadi macam ni . Aku sedih , sumpah sedih bila kau tinggalkan aku . Kau langsung tak peduli kan aku . Chikaaaa Boom , aku ni jiwang je . Hehe , Yes or No ?

No comments:

Post a Comment